Hinnad alates 01.01.2022
Raamatupidamise baashinnad:
kuni 25 | dokumenti | 45 € | |||||
26 – 50 | dokumenti | 65 € | |||||
51 – 100 | dokumenti | 95 € | |||||
101 – 150 | dokumenti | 145 € | |||||
151 – 200 | dokumenti | 190 € |
Pangakanded ja teised kanded 0.50 eur/kanne.
Üle 200 dokumendi kehtib kokkuleppehind.
Raamatupidamisteenuse baashind sisaldab:
- algdokumentide sisestamine;
- dokumentide säilitamine;
- ostu- ja müügireskontro;
- sularaha arvestus (kassa sisse-välja);
- arveldused aruandvate isikutega;
- põhivara arvestus kuni 5 ühikut;
- kliendiga suhtlemine ja aruanded e-postiga.
Lisateenuste hinnad:
- Deklaratsioonide ja aruannete esitamine MTA-le (TSD,KMD) 5 €/ tk
- Maksuametile muude aruannete esitamine 3 €/ tk
- Taotluste vormistamine alates 10 €/ tk
- Äriregistris muudatuste vormistamine alates 20 €
- Statistikaaruande koostamine ja esitamine alates 20 € / aruanne või hind kokkuleppel
- Vahearuannete koostamine ( nt.bilanss ja kаsumiaruanne liisingufirmale, pangale ) alates 25 €
- Raamatupidamise taastamine ja korrastamine kokkuleppel
- Dokumentide ( arved, koosolekute protokollid, otsused jm) koostamine alates 4 €/ leht
- Lepingute koostamine (töölepingud, juhatuse liikme lepingud, VÕS lepingud jt.) 5 €/leht või hind kokkuleppel
- Aastaaruande koostamine alates 45 € ja püsikliendi puhul keskmine hind koostatava majandusaasta kohta
- Raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine alates 25 €
- Konsultatsioonid ja nõustamisteenused 25 €/h
Personaliarvestus:
- Palgaarvestus (palgaleht koos puhkuse,- haiguse rahade ja maksude arvestusega) ühe töötaja kohta 5 €/ töötaja
- Töösisekorraeeskirjad alates 30 €
- Ametijuhendid alates 30 €
- Kogu tööohutust ja töökeskkonda puudutav dokumentatsioon alates 240 € või tunnihinna alusel
Hindadele ei lisandu käibemaks!
Teeuse osutaja jätab endale õiguse muuta hinnakirja.
Antud hinnakiri on baasraamistik. Hind lepitakse kokku arvestades iga ettevõtte omapära, vajadust antud lisateenustele, algdokumentide arvule